تحریک طالبان پاکستان کا اعترافی بیان بھارت کے لیے امریکی حمایت کی تصدیق کرتا ہے پاکستان کے استحکام کے لیے خطے سے امریکہ و بھارت کی انٹیلی جنس کا خاتمہ کرو

 
26 اپریل 2017 کو آرمی نے جماعت الاحرار اور تحریک طالبان پاکستان کے سابق ترجمان لیاقت علی ،جو کہ احسان اللہ احسان کے نام سے مشہور ہے، کا اعترافی بیان جاری کیا۔ اس اعترافی بیان میں اس بات کی تصدیق کی گئی کہ بھارت کی انٹیلی جنس ایجنسی ‘را’ پاکستان میں عدم استحکام کی ذمہ دار ہے۔ یہ کام وہ افغانستان سے قبائلی جنگجووں کے نیٹ ورک میں شامل ہو کر کررہی ہے جہاں ‘را’ کو محفوظ ڈھکانے حاصل ہیں جو اسے امریکہ نے افغانستان پر حملہ اور قبضہ کرنے کے بعد فراہم کیے ہیں۔ حالیہ انکشافات، کہ کس طرح مسلمانوں کا مقدس خون غیر ملکی انٹیلی جنس ایجنسیوں کی نگرانی اور سرپرستی میں بہایا جارہا ہے، باجوہ-نواز حکومت کی نااہلی کو بے نقاب کرتے ہیں کہ وہ سانپ ، امریکہ، کا سر نہیں کاٹ رہی بلکہ اس سے بھی بد تر یہ کردار ادا کررہی ہے کہ اسے خطے میں اپنی صلیبی موجودگی برقرار اور مستحکم کرنے کے لیے مکمل سیاسی و فوجی معاونت فراہم کررہی ہے۔ ٹی ٹی پی کا اعترافی بیان صرف ‘را’ کے کردار کو ہی بے نقاب نہیں کرتا بلکہ اس سے یہ سوال بھی اٹھتا ہے کہ ‘را’ افغانستان میں داخل ہونے میں کیسے کامیاب ہوئی۔ یقیناً، یہ خطے میں امریکہ کی موجودگی ہے جس نے افغانستان میں بھارتی انٹیلی جنس کو داخل ہونے اور قدم جمانے میں “ماسٹر مائنڈ” اور “سہولت کار” کا کردار ادا کیا۔ افغانستان پر امریکی حملے سے قبل بھارت کو افغانستان میں داخل ہونے کی کوئی امید نہیں تھی۔ لیکن مشرف نے امریکہ کو مکمل معاونت فراہم کی اور اسلام آباد کا شکریہ واشنگٹن نے ایسے ادا کیا کہ اس نے بھارت کے لیے افغانستان کے دروازے فوراً کھول دیے۔ اور اس دن سے لے کر آج تک ہر آنے والی حکومت نے خطے میں امریکہ کی موجودگی کو برقرار رکھنے کے لیے کردار ادا کیا اور اس مقصد کے حصول کے لیے امریکی مطالبات “ڈو مور” کے سامنے سر تسلیم خم کیا تا کہ نہ صرف افغانستان میں امریکی صلیبی افواج کے خلاف مسلمانوں کی مزاحمت ختم کی جائے بلکہ اس کے حقیقی اتحادی بھارت کے خلاف مقبوضہ کشمیر میں بھی مزاحمت ختم کی جائے۔

 

پاکستان اور خطے میں عدم استحکام اور افراتفری کی بنیادی وجہ خطے میں بھارت کے پیچھے امریکی موجودگی ہے، کیونکہ بھارت بذات خود پاکستان کے خلاف تخریبی کارروائیاں کرنے کی نہ تو ہمت رکھتا ہے اور نہ ہی صلاحیت سوائے اس کے کہ امریکہ اس کی پشت پناہی کرے۔ لیکن حکمران بجائے اس کے کہ امریکہ کی موجودگی کو ختم کرنے کے لیے ٹھوس اقدامات کریں جیسا کہ امریکی انٹیلی جنس ، غیر سرکاری فوج اور سفارتی اہلکاروں کی ملک بدری، سفارت خانے ، قونصل خانوں اور اڈوں کی بندش ، وہ تو الٹا اس کی موجودگی کو برقرار بلکہ مزید وسعت دینے کے لیے دن رات ایک کررہے ہیں۔ لیکن اس کے باوجود حکمران یہ جھوٹا دعویٰ کررہے ہیں کہ امریکہ سے اتحاد پاکستان کی سیکیورٹی اور خوشحالی کی ضمانت ہے جس پر صرف بے وقوف شخص ہی یقین کرسکتا ہے جو اب بھی انہیں ایمان دار سمجھتا ہے!

 

افواج پاکستان میں موجود مخلص افسران! درحقیقت ٹی ٹی پی کے انکشافات پاکستان کے خلاف بھارت کی تخریبی سرگرمیوں کو بے نقاب کرنے سے زیادہ سیاسی و فوجی قیادت میں موجود غداروں کے خلاف چارج شیٹ ہے۔ ہم سب یہ جانتے ہیں کہ امریکہ اسلام، مسلمانوں اور پاکستان کا دشمن ہے اور واشنگٹن خطے میں بھارتی بالادستی اور چین و اسلامی احیاء کے خلاف بھارت کو استعمال کرنے کے لیے اسے طاقتور بنا رہا ہے ۔یہ جاننے کے بعد تو پھر کوئی غدار ہی امریکہ کی مدد ومعاونت اور حمایت کرے گا کیونکہ ایسا کرنے کے نتیجے میں بھارت اس قابل ہوتا ہے کہ وہ افغان سرزمین پاکستان کے خلاف استعمال کرسکے۔ اس میں کوئی شک نہیں کہ باجوہ-نواز حکومت نےہمارے دشمنوں کو قبائلی مسلمانوں اور ہماری افواج کے درمیان فتنے کی جنگ جاری وساری رکھنے کی اجازت دے رکھی ہے۔ وہ آپ کو دھوکہ دے رہے ہیں اور بجائے اس کے کہ وہ آپ کو سانپ کا سر کچل دینے یعنی امریکہ کی موجودگی کو ختم کرنے کے لیے حرکت میں لائیں، جس کا خاتمہ آپ چند گھنٹوں میں کرسکتے ہیں، آپ کو سانپ کی دم کی پیچھے لگایا ہوا ہے ۔ یہ لازمی ہے کہ آپ کو یہ حکم دیا جائے کہ سانپ کا سر کاٹ دو جو کہ ہمارے ملک اور اس خطے سے امریکہ کی موجودگی کا خاتمہ ہے۔ اور یہ عملاً اس وقت ہوگا جب آپ نبوت کے طریقے پر خلافت کے قیام کے لیے حزب التحریر کو نصرۃ فراہم کریں گے جو آپ کی موجودہ خوف کی صورتحال کو امن و خوشحالی سے تبدیل کردے گی۔

 

﴿وَعَدَ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنْكُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَيَسْتَخْلِفَنَّهُم فِي الأَرْضِ كَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِينَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَلَيُمَكِّنَنَّ لَهُمْ دِينَهُمُ الَّذِي ارْتَضَى لَهُمْ وَلَيُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْنًا يَعْبُدُونَنِي لاَ يُشْرِكُونَ بِي شَيْئًا وَمَنْ كَفَرَ بَعْدَ ذَلِكَ فَأُوْلَئِكَ هُمْ الْفَاسِقُونَ﴾

“تم میں سے ان لوگوں سے جو ایمان لائے ہیں اور نیک اعمال کیے ہیں اللہ وعدہ فرما چکا ہے کہ انہیں ضرور زمین میں خلیفہ بنائے گا جیسے کہ ان لوگوں کو بنایا تھا جو ان سے پہلے گزرے تھے۔ اور یقیناً ان کے لیے ان کے اس دین کو مضبوطی کے ساتھ محکم کر کے جما دے گا جسے ان کے لیے وہ پسند فرما چکاہےاور ان کے اس خوف و خطر کو وہ امن و امان سے بدل دے گا۔ وہ میری عبادت کریں گے، میرے ساتھ کسی کو بھی شریک نہ ٹہرائیں گے۔ اس کے بعد بھی جو لوگ ناشکری اور کفر کریں وہ یقیناً فاسق ہیں “(النور:55)

 

ولایہ پاکستان میں حزب التحریر کا میڈیا آفس

المكتب الإعلامي لحزب التحرير

ولایہ پاکستان خط وکتابت اور رابطہ کرنے کا پتہ 

تلفون: 

http://www.hizb-ut-tahrir.info

E-Mail: HTmediaPAK@gmail.com

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s